Texniki Xidmət və Avadanlığa Baxış İdarəçiliyi

  •                                      Elektra OPEX, Veb əsaslı Əməliyyat Sistemi ilə həmişə bir addım öndə olun.
  • Elektra OPEX Texniki Xidmət və Avadanlığa Baxış İdarəçiliyi ilə;
  • – Cihazlarınızı Qeyd Edə Bilərsiniz.
  • – Dövri Texniki Servis Təyin Edə Bilərsiniz.
  • – Xidməti Müqavilələri İzləyə Bilərsiniz.
  • – Nasazlıqları Yönləndirə Bilərsiniz.
  • Elektra OPEX Avadanlıq Məkanı
  • Cavabdehlik daşıdığınız bütün cihazları qeydiyyata alın, bütün məlumatlar əlinizin altında olsun.
Texniki Xidmət və Avadanlığa Baxış İdarəçiliyi
  • – Avadanlıq Siyahısını Yarada Bilərsiniz.
  • – Avadanlıqların Şəkillərini Cihaz Kartlarına Əlavə Edə Bilərsiniz.
  • – İstifadəçi Təlimatları və Texniki Təlimatları Sistemə yükləyə bilərsiniz.
  • – Xidmət müqaviləsi və zəmanət müddəti tarixlərini yoxlaya bilərsiniz.
  • Elektra OPEX Cihaz Ştrixkodu, QR Kod
  • – Avadanlıqlarınıza ştrixkod və ya  QR kod ilə etiket vura bilərsiniz.
  • – Elektra OPEX mobil tətbiqi ilə oxutduğunuz etiket sizə cihazın son nasazlığını, kalibrləmə təlimatlarını, texniki servis bilgilərini göstərir.
  • –Əlavə olaraq cihazın harada yerləşdiyini və cavabdehlik daşıyan şəxsin kim olduğunu öyrənə bilərsiniz.
Texniki Xidmət və Avadanlığa Baxış İdarəçiliyi
  • Teknik Servis İşlərinin İzlənilməsi
  •  Bütün, texniki baxış və servis əməliyyatlarını bir ekrandan izləyə bilərsiniz.

Elektra OPEX Mobil Tətbiqi

  • Bütün nasazlıq , texniki baxış və servis əməliyyatlarını mobil tətbiqdən incələyə bilərsiniz.
  • – Bildirilən nasazlıqları, iş, texniki baxış və servis bildirişlərini smartfonunuz və planşetinizlə izləyə bilərsiniz.
  • – Yenə mobil tətbiq ilə rastlaşdığınız bir nasazlığı sistemə daxil edə bilərsiniz.
  • – Nasazlıqları aradan qaldırılanları və ya prosesi davam edənləri qeyd edə bilərsiniz
Texniki Xidmət və Avadanlığa Baxış İdarəçiliyi
  • Elektra OPEX Hesabatları
  • Bu Sualların Cavablarını Dərhal Almaq İstəyirsinizmi?
  • – Ən çox hansı mövzularda şikayət alırıq?
  • – Hansı mövzulara vaxt itiririk?
  • – Hansı dövrlərdə, hansı mövzularda şikayətlər artır?
  • – Hansı cihazlar, niyə tez-tez sıradan çıxır?
  • – Davamlı olaraq hansı sahələrdən nasazlıq bildirişi gəlir?
  • – Hansı bölmələrin iş/ vaxt göstəricisi yüksəkdir?
  • – Hansı işləri vaxtında tamamlayırıq?