Statistikaya görə, “Daimi Qonaq” auditoriyası yaratmış müəssisələr, yeni qonaq tapmaq və rezervasiya almaq üçün xərclədikləri marketinq büdcəsinə təxminən 30% qənaət edirlər.
Kaya Otelləri, Loyallıq İdarəetmə Modulunu müxtəlif konsepsiyalarda olan 13 oteldə səmərəli şəkildə istifadə edirlər. Kaya Club Card üzvü olan qonaqlara istifadəçi adları və şifrələri ilə daxil ola biləcəkləri bir portal vasitəsilə kampaniyalar təşkil edir, sərfəli sifariş imkanları təqdim edir, qazandıqları ballarla, hansı xidmətləri pulsuz əldə edə biləcəkləri barədə məlumat verirlər. Sistemin verdiyi hesabat hazırlamaq xüsusiyyəti sayəsində, kampaniyalar haqqında rəyləri qiymətləndirərək yenilərini asanlıqla planlaşdırırlar.