Loyallıq İdarəetmə Modulu

  •                                      Qonaqlarınızın istəyərək həqiqi əlaqə məlumatlarını bölüşüb  üzv olduqları sistem.
  •               “Qonaq Loyallığı” xidmət keyfiyyəti ilə yanaşı marka ilə qonaq arasındakı ünsiyyətin davamlılığı ilə mütənasibdir.

Statistikaya görə, “Daimi Qonaq” auditoriyası yaratmış müəssisələr, yeni qonaq tapmaq və rezervasiya almaq üçün xərclədikləri marketinq büdcəsinə təxminən 30%  qənaət edirlər.

Loyallıq İdarəetmə Modulu
  • Elektra Loyallıq İdarəetmə Modulu, qonaqlarınızın “könüllü” olmağına əsaslanır. Sizinlə həqiqi əlaqə məlumatlarını paylaşaraq sisteminizin üzvü olan qonağınıza;
  • – Kampaniyalar təşkil edə bilər.
  • – Xüsusi xal qazanıb, istifadə etməyini təşkil edə bilərsiniz.
  • – Hansı üzvün nə qədər xərclədiyini öyrənə bilərsiniz.
  • – Hesabatlar vasitəsilə ən çox hansı kampaniyaların bəyənildiyini araşdıra bilərsiniz.
Loyallıq İdarəetmə Modulu

Kaya Otelləri, Loyallıq İdarəetmə Modulunu müxtəlif konsepsiyalarda olan 13 oteldə səmərəli şəkildə istifadə edirlər. Kaya Club Card üzvü olan qonaqlara istifadəçi adları və şifrələri ilə daxil ola biləcəkləri bir portal vasitəsilə kampaniyalar təşkil edir, sərfəli sifariş imkanları təqdim edir, qazandıqları ballarla, hansı xidmətləri pulsuz əldə edə biləcəkləri barədə məlumat verirlər. Sistemin verdiyi hesabat hazırlamaq xüsusiyyəti sayəsində, kampaniyalar haqqında rəyləri qiymətləndirərək yenilərini asanlıqla planlaşdırırlar.