Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi

Elektra Otel Proqramı Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi

Elektra Otel Proqramı Santral inteqrasiyası ilə çağrı mərkəzinə gələn müraciətlər qeydiyyata alınır. Rezervasiya reallaşdığı zaman qonağın profili ilə birləşdirilir. Beləliklə gələn zəngləri qonağın adı ilə qarşılayıb, bütün keçmiş zəng və rezervasiya bilgilərini görərək qonağı yönləndirir, bütün bu müddəti bir proqram vasitəsi ilə idarə etmiş olursunuz.

Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi

Zəng edən nömrələri otel müştəri kartları, üzvləriniz və ya qeydiyyata alınmış zənglərlə dərhal qarşılaşdıra bilərsiniz.

Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi
  • – Zəng ekranı zəng edənin məlumatları ilə açılır.
  • – Əvvəllər bir telefon danışığı reallaşıbsa həmin əlaqə ilə bağlı qısa məlumat ekrana gəlir.
Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi

Əlaqə məzmunlarına görə ətraflı hesabatlara baxa bilərsiniz.

Call Center & Satış CRM İdarəçiliyi

–Müvəqqəti rezervasiyalara sonradan “Səbəti Göstər” linkinə daxil olaraq baxılır, beləliklə rezervasiya  asanlıqla dəqiqləşdirilə bilər.
– “Ödəmə Al” linkinə daxil olaraq rezervasiyanın dəqiqləşməsi üçün kredit kartı ödənişi əməliyyatlarına yönləndirilə bilər.