Malların Planlaşdırılması

               Mövsümi büdcələrinizi ERP ilə birləşdirərək, alışlarınızı, satışlarınızı,                                     ümumi marjalarınızı və inventarlarınızı planlaşdıraraq asanlıqla hazırlayın.

Malların Planlaşdırılması
  • Hazırlıq
  • Təqvimin normallaşdırılması və scrolling işinin köməyi ilə, bütün LFL satış kanallarını bir-birinə (like for like) etməklə, planlaşdırma dövrü üçün minimum sapma ilə məlumat yarada bilərsiniz.
  • Hazırlıq mərhələsi ilə;
  • ► Planlaşdırılacaq Dövrün Müəyyən edilməsi (Parametrlər)
  • ► Mövsüm qruplarının yaradılması
  • ► Məlumatların yaradılması
  • ► Oxşar Mağazaların Müəyyən edilməsi
  • ► Oxşar məhsulların müəyyən edilməsi
  • ► Məlumatların korreksiyası normallaşma
  • ► Proqnoz LFL / Proqnoz Digər
  • Təqvim sürüşdürmə
  • ► Təxmini yaratma
Malların Planlaşdırılması
  • Kanal Planlama
  • Müxtəlif satış kanalları (yerli, beynəlxalq, topdan, pərakəndə, diler, franchise, e-ticarət) əsasında həftəlik və ya aylıq endirim planı və satış büdcəsi yarada, mağazalarınızın açılması/bağlanmasını ayrıca planlaşdıra bilərsiniz. .
  • Siz kanal planından reallaşdırılan dövriyyə hədəfləri üçün mövsümi əsasda satış çəkilərini daxil edə və bu satış çəkilərini kateqoriyalar üzrə paylaya bilərsiniz.
  • Kanal növü, mövsüm və kateqoriya əsasında aylıq və ya həftəlik endirim planı yarada bilərsiniz.
  • Kanal Planı ilə;
  • ► Mağaza dövriyyələri
  • ► Aylıq həyata keçirilən dövriyyələrin dəqiqləşdirilməsi
  • ► Satış çəkilərinin müəyyən edilməsi
  • ► Endirim dərəcələrinin müəyyən edilməsi
  • Transfer
Malların Planlaşdırılması
  • Kateqoriya Planı
  • Məhsul kateqoriyaları əsasında siz həftəlik və ya aylıq satışlar, endirimlər, ümumi marja, Forward Weeks Cover (FWC), Markup, GMROI kimi KPI-lar əsasında satış kanallarınızın hər birini planlaşdıra bilərsiniz. Siz həmçinin “Almağa açıq (OTB)” ilə inventar büdcələri yarada bilərsiniz.
  • Kateqoriya Planı ilə;
  • Mövsüm Məqsədlərinin müəyyən edilməsi
  • Aylıq / Həftəlik Kateqoriya Planı
  • proseslər tamamlanır.
Malların Planlaşdırılması
  • Mənzil Planı
  • Seçimlər əsasında məhsulların hansı qiymətə, hansı qiymətə və neçəyə, hansı mağazalarda, hansı tarixlərdə alınacağını planlaşdıra bilərsiniz.
  • Məhsul iyerarxiyasının ən aşağı kateqoriyası əsasında mövsüm sonu dövriyyələrini planlaşdırmaqla həm Satış, həm də faktiki alış miqdarı və maya dəyəri məbləğlərini planlaşdıra bilərsiniz.
  • Məhsul kateqoriyaları əsasında qiymət diapazonlarını təyin edə bilərsiniz. Dövriyyəni (SF) və maya dəyərini kateqoriya əsasında planlaşdıra və planlaşdırma dövründə məhsul kodu hələ açılmamış məhsullar üçün Markup dəyərləri yarada bilərsiniz.
  • Seçimlərin hansı satış kanallarında satılmağa başlayacağını, nə vaxt dayandırılacağını, neçə həftə satışda qalacağını planlaşdıra və planınızı Satış Dərəcəsi (ROS) dəyərinə uyğun olaraq nəzərdən keçirə bilərsiniz.
  • Menzil planı ekranında Merhandise Planlama tərəfindən işlədilən kateqoriya və dövriyyə planının dövriyyə dəyərləri olan məbləğ, dövriyyə (SF) və SMM dəyərlərini görə bilərsiniz. Əvvəlki ildə edilmiş opsion dəyərlərinə əsaslanaraq yeni mövsüm üçün seçim planlaması edə bilərsiniz. Kateqoriya qiymətləri ekranında müəyyən edilən qiymət aralıqlarına uyğun olaraq cəmi neçə məhsul hazırlanacağını planlaşdıra bilərsiniz. Nebim V3-də açılan və ya açılacaq opsiyalar bu qiymət aralıqlarına gələ bilər və siz opsion əsasında opsion sayını planlaşdıra bilərsiniz. Bu planlar real sifarişlərə çevrildikcə, seçim əsaslı araşdırma ilə faktiki sifarişlərinizə nəzarət edə bilərsiniz.
  • Menzil Planını kümülatif şəkildə işləyərək satış kanalları əsasında paylaya bildiyiniz halda, satış kanalları əsasında bunu etməklə ümumi cəminə çata bilərsiniz.